Na konferenciji poručeno da je za provođenje kvalitetnijeg inkluzivnog obrazovanja neophodan međusobni rad svih nivoa vlasti, međunarodnih organizacija, nevladinog sektora, kao i osoba s invaliditetom.
Pajo Mrkonjić iz Brčkog od ove školske godine asistent je Urošu koji ima cerebralnu paralizu. Njih dvojica primjer su kako inkluzija može zaživjeti u bh. školama na radost i korist i učenika s poteškoćama u razvoju, ali i nastavnog osoblja.
Ana Stjepanović učenica je sedmog razreda iz Brčkog. Zahvaljujući borbi njenih roditelja da kćerku uključe u redovan obrazovni sistem, Ana danas ruši predrasude o osobama s oštećenjem vida.
Osobama s invaliditetom u Bosni i Hercegovini najčešće je onemogućen ravnopravan pristup institucijama kulture zbog nepostojanja adekvatnih prilaza i liftova, te prateće taktilne karte na izložbama.
''Nešto više'', partnerska organizacija Koalicije ''Jednakost za sve'', organizovala je dodjelu nagrada za pobjednike takmičenja koje je potaklo učenike i učenice da razmišljaju o inkluzivnosti svojih škola.
Roditelji djece s invaliditetom u BiH prilikom izbora škole koju će njihovo dijete pohađati, u aktuelnom trenutku nalaze se ispred dva zla od kojih treba odabrati manje – redovna ili specijalna škola.